User
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
|
Wysłany: Wto 17:16, 27 Paź 2009 Temat postu: Poradnik-Dodawanie nowych map na serwer / Stały mapcycle |
|
|
|
1. Pierw, jak się domyślasz... musisz mieć mapy. Możesz je ściągać z [link widoczny dla zalogowanych] . Gdy już je ściągniesz, wypakuj do dowolnego folderu.
2. Połącz się na FTP Twójego serwera oraz wrzuć rozpakowane mapy (pliki .bsp) do katalogu cstrike/maps.
3. Następnym krokiem jest edycja na dysk pliku maps.ini znajdującego się w cstrike/addons/amxmodx/configs. Otwórz go za pomocą edytora tekstu (np. notatknikiem, jeżeli wszystko wyświetla Ci się w jednej linii otwórz za pomocą WordPad'a) oraz dodaj nazwy map bez rozszerzenia (końcówki .bsp), np.
Zapisz plik oraz wrzuć na serwer.
4. Czasami mapy mają dodatkowe pliki, np. modele, dźwięki. Należy je wrzucić również na serwer (spójrz czy poprawnie je wrzucasz, np. pliki z rozpakowanego folderu models mają być również na serwerze w katalogu models!). Jeżeli do mapy dodany jest plik .wad wrzuć go bezpośrednio do katalogu cstrike.
[2] Stały cykl map (bez głosowania na następną)
1. Otwórz plik plugins.ini znajdujący się w katalogu cstrike/addons/amxmodx/configs.
Znajdź w nim:
oraz postaw przed nim znak
Zapisz plik i wyślij na serwer.
2. Otwórz plik mapcycle.txt znajdujący się w folderze cstrike. Dodaj tam kolejno wszystkie mapy jakie będą "leciały". UWAGA! Kolejność wpisanych map jest ważna - mapy są grane wg. kolejności dodania w tym pliku.
*Notka* - Jeżeli w głosowaniu na następną mapę bądź w menu nie ma jakiejś, dodaj jej nazwę do maps.ini sposobem podanym w punkcie 1.3
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roogat dnia Pon 20:20, 02 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy |
|
|